תוספות שיער לגברים

גבר עם שיער שופע - ביום אחד !

בדניאל סנטר תמצאו מבחר תוספות שיער איכותיות במיוחד עבור המין הגברי, להעשרת מראה השיער שלכם. התוספות שלנו מגיעות במבחר עיצובי שיער אופנתיים ומחמיאים. איכות השיער ממנו עשויות התוספות הינה ברמה בינלאומית מובילה. אנחנו מזמינים אותך להגיע להתרשם, למדוד ולבחור לעצמך תוספת שתשלים את מגוון המראות האופנתיים, בהתאמה לטעמך ולסגנון האישי שלך. 

נגן וידאו

מתי להתחיל ולמי מתאים?

תוספות שיער לגברים פתרון אסתטי מושלם, לגברים המעוניינים לכסות את הקרחת ולחזור למראה הנעורים בתחושת ביטחון רבה מאי פעם. עם התוספות שיער של דניאל סנטר זה כבר לא חלום, אלא יכול להפוך למציאות החל מביקורכם אצלינו בבית העסק, עם התוספת שיער תוכלו לעשות מגוון

פעולות כגון: שחייה, ריצה, והתעמלות אגרסיבית מבלי לדאוג לתזוזה של שערה אחת מהתוספת, זאת בזכות איכות השיער שאנו עובדים איתו והינו שיער 100% טבעי, כתוצאה מכך התוספת מגיבה בדיוק כשם ששיערנו הטבעי מגיב.

בישראל אחוז אוכלוסיית הגברים הסובלים מהתקרחות גבוה ביחס למדינות אחרות, הסיבות לכך:
מזג אוויר קיצוני בפרט בחודשי הקיץ עם חשיפה לשמש יוקדת הפוגעת בזקיקי השיער וגורמת להזדקנות.

כמו כן, המים בישראל לא טהורים ומכילים אבנית וכימיקלים המזיקים ובהחלט מהווים גורם יישור לתהליך ההתקרחות. וכמובן, התקרחות נובעת מגנטיקה, ותורשה שאינם ניתנים לשליטה.

כיצד נוכל לדעת מהו הפתרון המתאים עבורינו?

כיום, הטכנולוגיה תופסת תאוצה ומתקדמת בתחום היופי והאסתטיקה לצד פתרונות ייחודיים: השתלת שיער, הצמחת שיער, הדבקת תוספת חלקית.. ובכל זאת כל פתרון הינו לבעיה שונה.
הצמחת שיער – הטיפול אפקטיבי רק אם הגבר נמצא בתחילת תהליך ההתקרחות ומתגלה לו דלילות באזור המפרצים.. יש היום מגוון שיטות לטיפול זה חלקן יעילות יותר וחלקן פחות, הנפוצות

שבהם הוא באמצעות מכשיר המכיל מס’ רב של מחטים שעובר על הקרקפת, שמעודד הצמחת זקיקיות השיער. שיטה נוספת הדומה לטיפול שהזכרנו לעיל, הזרקת חומר הפלזמה בקדמת הראש באזור הדליל, החיסרון בשיטות הללו שמדובר בתהליך שאפקטיבי רק לגברים שנמצאים בתחילת תהליך ההתקרחות, וגם טיפול זה אינו מבטיח באחוזי הצלחה גבוהים.

השתלת שיער – תהליך מורכב יותר, התוצאות מפתות אך מדובר בהשבתה טוטאלית למשך כמה חודשים .. לאחר הטיפול חל איסור מוחלט על פעילות ספורטיבית ועל חשיפה לשמש, מומלץ להיוועץ ברופא לקבלת משכך כאב. טיפול זה אינו מתאים לכל אחד, סיכוי הצלחה לטיפול מסוג זה תלוי בהימצאות זקיקים זמינים, בעיקר, זקיקי שיער מהקרקפת בכדי שיהיה ניתן להשתיל בחלק הקדמי של הראש.

תחזוקה וטיפול לתוספת חלקית  – תוספות שיער לגברים, יש להגיע בכל 4 שבועות לטיפול תחזוקתי בו מורידים את התוספת, מנקים אותה ומדביקים בחזרה. התהליך הינו הדבקת תוספת חלקית והתאמה במידות שישתלב באופן טבעי עם שיערו של הלקוח שלא ניתן להבחין ויזואלית

בתוספת חלקית. אימוני כושר ושחייה במי ים ובריכה מעולם לא נראו כפשוט יותר, התוספות שיער לגברים של דניאל סנטר באיכות גבוהה ביותר,חובה שתוספת השיער תטופל בתנאים שמרניים כגון חום מבוקר של פנים, תהליך הטיפול ללא כאב כלל. פתרון מהפכני הנותן תחושת ביטחון, עוצמה וחוזק.

הגעת עד לכאן ?

השאיר את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם לתיאום פגישת ייעוץ ללא עלות!

new-phone