תוספות שיער לשיער דליל

למי היחידות שיער שלנו מתאימות ?

יחידת שיער כמו כן נקראת “תוספת חלקית”  הינה יחידת שיער אחת אשר ממלאת ומסתירה את האזור הדליל בראשה של הלקוחה. תוספת חלקית הינה הפתרון האולטימטיבי לנשים אשר לא מעוניינות להסתיר ולהעלים דלילות השיער בפאה שלמה, אלא רק בכיסוי הדלילות בעזרת

יחידת שיער עדינה במשקל ובכמות השיער. תוספת חלקית הינה הגשמת חלום להרבה נשים אשר סובלות מדלילות באזור העליון של הראש (הפדחת). ישנם המון שיטות ופתרונות מתקדמים להעלמת הדלילות בראש, ואנו מתמחים בהם.

נגן וידאו

תוספת חלקית קבועה על הראש (מיקרונט - ליין)

תוספת שיער חלקית מיקרונט – ליין הינה תוספת שיער חלקית הבנויה בצורת רשת צפופה ועדינה במיוחד בטכנולוגיית המיקרו במשקל מצומצם ונוחות שימוש מקסימאלית.

תוספת שיער מיקרונט – ליין עמידה בחיי יום יום ואורח חיים אקטיבי מתאימה לשימוש ממושך גם בשחייה או סאונה, במכונית עם חלון פתוח ללא צורך לבצע פעולה מיוחדת כדי לשמור על המראה הטבעי של השיער. מיקרונט ליין – יחידת שיער בנויה על רשת חלקית מתאימה בצורה מושלמת למצב השיער שלך ופותרת גם מצבים מיוחדים של קרחת קטנה וממוקדת.

שימוש נוח ללא גילוח או דבק. נוחות שימוש מקסימלית. ותוצאות מחמיאות של שיער מלא ועשיר ומעוצב בשלמות. תוספת חלקית מיקרונט – ליין, מולחמת על מעט השיער הטבעי שלך באמצעות הלחמות דקיקות ומזעריות והיחידה נשארת קבועה למשך מספר שבועות ללא צורך בלהסיר ולחבר מדי יום. התוספת אינה מכבידה ולא פוגעת בשיער הטבעי , אינה מורגשת ומעניקה מראה טבעי והרגשה נוחה.

מה שנקרא להיות עם ולהרגיש בלי

1) קל להסיר אותה מהראש לאחר תקופה

2) ללא שום נזק לשיער הדליל הקיים

3) הלחמות עדינות מאוד

הסבר על תוספת חלקית מסוג מיקרונט-ליין

נגן וידאו אודות דלילות שיער
נגן וידאו
נגן וידאו

תוספת שיער חלקית בקליפסים

תוספת שיער חלקית בקליפסים לשיער דליל מבית DC פתרונות שיער היא הפתרון המושלם לנשים אשר סובלות מדלילות שיער בחלק העליון והקדמי של הראש (פדחת) תוספת חלקית לשיער דליל היא הדרך הקלה והנוחה ביותר למראה שיער מלא מרשים ושופע במיוחד.

בנוסף לזאת עם התוספת החלקית בקליפסים את עדין יכולה לנהל אורח חיים נורמטיבי ולהיות פעילה כאילו את בלי ( להיות עם ולהרגיש בלי) ניתן לעשות פעילות ספורטיבית – לטייל בים גם אם יש גשם או רוח חזקה אין זו בעיה בכלל, פשוט אין לך מגבלה בכלל.

התוספת שלנו נוחה לשימוש כי איכות השיער היא גבוהה מאוד, שיער זה ניתן לצבוע אותו, לחפוף ולעצב לפי רצונך. תוספת חלקית בקליפסים הינו הפתרון האולטימטיבי לנשים אשר לא מעוניינות להדביק או להלחים את התוספת לשיער האישי שלנו. אינן מכבידות או פוגעות בשיער האישי שלך, אינן מורגשות ומעניקות מראה טבעי והרגשה מאוד נוחה.

1) קל לחבר אותה לראש ללא התערבות של המעצב

2) אינם עושות נזק לשיער האישי שלך

3) מגיעות בכל הצבעים והטקסטורות

4) בכל הגדלים והאורכים

5) יש לנו חלקיות עדינות וקלילות

6) ויש חלקיות מלאות יותר וגדולות.

7)  כל הגוונים והצבעים.

הסבר על תוספת חלקית מסוג קליפסים

נגן וידאו אודות מילוי ועיבוי שיער
נגן וידאו
נגן וידאו

תוספות חלקיות לפני-אחרי

שאלות נפוצות

כן, אנו מחזיקים במלאי ומוכרים שיער 100% טבעי בלבד באחריות.

יחידות שיער לחלק העליון ניתנות להרכבה באמצעות קליפסים או בהלחמה,
יש מגוון רחב של דגמים ובצפיפויות שיער שונות וכמו כן גם אורכים שונים.

כן ניתן לעשות זאת בפגישת אחת בלבד מהסיבה שאנו מחזיקים במלאי שיער הכי גדול בארץ
ומתאימים לך את התוספת בהתאמה אישית כבר באותו יום תוכלי להתחדש בשיער שופע.

כן, יש לנו יחידות שיער שאורכן מגיע עד לאחרי הכתפיים,
וכמו כן ניתן לרכוש יחידת שיער ולהוסיף חיבורי שיער בקרטין על מנת לקבל את האורך הרצוי

הגעת עד לכאן ?

השאירי את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם לתיאום פגישת ייעוץ ללא עלות!

מתי תרצי שנחזור אליך ?