תוספות שיער במדבקות

כיצד מתבצעת תוספת שיער בשיטת המדבקה ?

תוספות שיער במדבקות שיטת הרכבה מתקדמת הידועה גם בשם “קוויקי”, תופסת תאוצה בעקבות התוצאות המספקות של תהליך שהינו פשוט לביצוע ללא סיבוכים ונעשה במהרה, הדבקה של מס’ יחידות במדבקה בחלק האחורי והקדמי של הראש לקבלת מראה מותאם אישית

ואחיד. כל יחידת שיער מתפרסת בשורה על שיערה הטבעי של הלקוחה לפי חלוקה נכונה של הראש. היחידות שיער הללו הינן דקות ונדבקות בעזרת דבק דו צדדי ידידותי לשיער משום שדבק זה מותאם לשיער , זה דבק עם שכבה סינטטית עדינה ודקה מאוד, התהליך עצמו נוח ומהיר.

נגן וידאו

תהליך חידוש התוספת

דבק המדבקה של התוספות שיער נחלש לאחר כחודשיים שימוש בממוצע, וכמו כן מתרחק מהקרקפת עקב צמיחת שיערה הטבעי של הלקוחה, לכן מועד החידוש יהיה בטווח יותר קצר, בהשוואה לתוספות שיער בקרטין איטלקי שבשיטה הזו התוספות יכולות להחזיק בסביבות החמישה חודשים.

תוספות שיער במדבקות תהליך החידוש הינו קל ולא מורגש, פירוק היחידות ללא כאבים וללא איבוד שיער של התוספות. לאחר מכן, מנקים את השיער ומסדרים עם חיבורים חדשים ומדביקים בחזרה לראשה של הלקוחה.

היינו בטלוויזיה

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

מדוע נוטים להתבלבל בין דבק למדבקות?

מטבע הדברים שניהם מאותו שורש של המילה ד.ב.ק, אך ההבדל מהותי ביניהם, לצערינו בישראל עדיין מציגים את ה – “דבק” כחלק מציוד מקצועי להרכבת התוספות שיער, הדבקת תוספות שיער בדבק יכול לגרום רק נזק ותוצאות בלתי הפיכות, כלל הדבקים שמציגים אותם בשמות אחרים: “דבק קר”, “דבק חם”, “דבק הלחמת תוספות” הינם על אותו בסיס ומכילים את אותם כימיקלים המסוכנים לראשינו ולגופינו בפרט, שימוש בדבק עלול להוביל לנזקים בלתי הפיכים, השיער שלך הינו הכתר

שלך לכן אל תתני לאף אחד לבדוק ניסויים על שיערך, בבואך אל בית העסק מומלץ לשאול “באיזה שיטה אתם עובדים ?”, זוהי אינה בושה, אלא חובתכן האישית והמקצועית כלפי שיערכן ובריאותכן. יתרה מכך, הדבקה בדבק בעת הצורך להוריד את היחידות שחוברו לשיערך הטבעי, פירוק החיבורים

יהיה כרוך בכאבים עזים ובלתי נסבלים, נשירת שיער אגרסיבית, במילים אחרות במקום שתוספות שיער יהיו לכן חוויה אחת מושלמת זה עלול להסתיים בסיוט אחד גדול. לכן, כשאתן שומעות את המילה חיבור תוספות ב “דבק” – להתרחק !! וזה אנחנו אומרים עם יד על הלב לאחר שנות רבות של ניסיון ובטיפול בנפגעות משיטה זו של הדבקת תוספות שיער בדבק.

ישנן נשים שמעדיפות את הזול ( דבק – חומר גלם זול ) רק לא מבינות שמלבד פגיעה עכשווית בשיערן הטבעי, גם ישנה פגיעה עתידית בשיערן ולפעמים גם נזק שהינו בלתי הפיך.
בסופו של יום, הזול עולה ביוקר, וזה לא רק בתחום השיער אלא בכל תחום בעולם.

לפני-אחרי תוספות שיער בשיטת המדבקות

נגן וידאו אודות תוספות שיער במדבקות
נגן וידאו
נגן וידאו
לסיכום

תוספות שיער בהדבקה ותוספות שיער במדבקות מילים דומות, אך ההבדל הינו משמעותי כן בתוצאות וכן בהשלכות, נדרש תמיד לבדוק עם אילו חומרים בית העסק עובד, כי רק אתן יודעות מה טוב לשיער שלכן. דניאל סנטר לשירותכן כדי לעזור לנשים ללא ניסיון בתוספות להשכיל ולהבין מה טוב עבורן וכיצד למנוע חוויות לא נעימות ושיוכלו להתחיל בדרך חדשה עם שיער מלא, ארוך ושופע

עם שביעות רצון מלאה מהתוספות שיער. דניאל סנטר מרכז לתוספות שיער וטיפולי שיער בטכנולוגיות מתקדמות מקשיבים תמיד לצרכי לקוחותיהם ונותנים שירות מקצועי מעל כ 10 שנים עם התמחות בלעדית בתחום התוספות שיער. אנו נשמח שתצטרפי אלינו ותהיי מלקחותינו המאושרות, האושר שלנו שאתן תהיו מאושרות ועם ביטחון גבוהה כי מגיע לכן את הטוב ביותר.

הגעת עד לכאן ?

השאירי את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם לתיאום פגישת ייעוץ ללא עלות!

מתי תרצי שנחזור אליך ?