תוספות שיער מחירים

סוגי תוספות שיער - איך לבחור ?

עולם תוספות השיער מחולק למגוון שיטות הרכבה בטכנולוגיות מתקדמות, סוגי שיער ואורכים שונים. אלו הפרמטרים העיקריים בשקלול מחיר הסופי של תוספת השיער, אצלינו בדניאל סנטר תוכלי למצוא אך ורק שיער מאיכות הגבוהה ביותר, שיער 100% טבעי עם אחריות, העובר בדיקה קפדנית במפעל שלנו, ולאחר מכן מועבר לסלון

תוספות השיער. מאז ומעולם היה פער עצום במחיר של תוספות השיער בין העסקים השונים, ונגרם בלבול רב בין הלקוחות והמתעניינות בפרט, אנחנו כאן בשביל לעשות סדר בין הדברים ובעיקר בכדי לתת לכן את הידע המקצועי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור שיערכן.

נגן וידאו אודות תוספות שיער מחירים

כיצד ניתן לדעת אם הגעת למקום אמין ?

בעת בואך אל בית העסק הנותן שירות בתחום התוספות וטיפולי שיער, יש לבדוק עם אילו חומרים עובדים, איזה סוג שיער, כמה שנים עוסקים בתחום, המלצות של לקוחות וכו’.

טיפ הראשון – לנשים שנחשפו פעם ראשונה לתוספות שיער ומאוד מעוניינות לעשות תוספת אך במקביל חוששות, לבקש אפשרות של הרכבת מספר יחידות בודדות ולא ראש מלא, להסתובב עם זה חודש ולאחר מכן לחזור אל בית העסק, לבקש להסיר את היחידות, ולראות את מצב השיער הטבעי במקום בו הורכבו היחידות, לאחר מכן יהיה ניתן לראות מה מצבו של שיערך הטבעי ולהחליט בהתאם אם את רוצה לעשות תוספת באותו בית עסק.

טיפ שני – להתרחק מכל הקשור לשיער סינטטי ( לא סתם אומרים שהזול עולה ביוקר! ), לרוב ניתן לזהות שיער סינטטי רק לאחר החפיפה הראשונה או מס’ חפיפות, כשהסיליקונים יורדים, הגמישות של השיער יחד עם הברק נדהה , השיער התנפח ולא נעים למגע כמו שהיה בהתחלה וקשרים בפרט.

טיפ שלישי – חומר גלם מסוג דבק, בסרטונים ובמאמרים שונים שלנו ברשת ניתן למצוא את דעותינו הנחרצת לגבי שיטה זו אך נדגיש זאת כאן שוב למען מתעניינות רבות, ישנם מעצבי שיער רבים המשתמשים בהדבקה קרה, הדבקה חמה, הדבקה, הלחמה קרה.. ומגוון כינויים שונים הנותנים בעקיפין לגיטימציה מוטעית לשימוש בשיטה זו של הדבקה.

ישראל הינה המדינה היחידה בה יש מעצבי שיער שמשתמשים בשיטת הרכבה מסוג הדבקה. הסיבה מאוד פשוטה זה זול ולא דורש מיומנות מקצועית על מנת לבצע זאת , בעת חידוש התוספת והגיע הזמן להוריד את התוספת בדבק, מדובר בטיפול מאוד אגרסיבי של תלישת שיער ויכול אפילו לגרום לטראומה לשיער וייקח שנים רבות לשקמו, אז לקוחות יקרות זכרו, הלחמה מתבצעת רק באמצעות חום מבוקר ועם מלחם מותאם טכנולוגית למגע עם שיער בלבד! , הימנעו משיטת הדבקה קרה כי אין דבר כזה ודבק זה נזק – הזול עולה ביוקר !

תוספות שיער לפני-אחרי

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

לסיכום

אל תתפשרו בלא פחות מהטוב ביותר לשיערכן, חומרי גלם זולים כמו בכל תחום התוצאות יהיו בהתאם, על מנת לקבל את המחיר המשתלם ביותר בהתאם לתוצאה שמקבלים חשוב לעשות סקר שוק לפני שניגשים לעשות תוספות שיער בכדי לקבל את כלל האינפורמציה לפני שניגשים לעשות תוספות שיער.

אנו בדניאל סנטר נשמח לעמוד לשירותכן לכל שאלה או ייעוץ, ולתת לך את הטוב ביותר לשיערך.w

היינו בטלוויזיה

נגן וידאו אודות תוספות שיער למתולתלות
נגן וידאו אודות תוספות שיער לשיער עם גוונים
נגן וידאו

תמונות תוספות שיער לפני-אחרי

השירותים שלנו
תוספות שיער
תוספות שיער

הארכות שיער בשיטות המתקדמות ביותר מבית המותג DC המוביל בעולם, שיער ארוך שופע וחזק.

תוספות שיער לשיער דליל
תוספות שיער לשיער דליל

סובלת משיער דליל? בדניאל סנטר תוכלי לקבל פתרון מתקדם של מילוי ועיבוי שיער כבר באותו יום !

תוספות שיער במדבקות
תוספות שיער מדבקות

שיער ארוך, שופע ומלא מעולם לא היה פשוט יותר, עם תוספות שיער בשיטת המדבקות של דניאל סנטר 

הגעת עד לכאן ?

השאירי את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם לתיאום פגישת ייעוץ ללא עלות!

מתי תרצי שנחזור אליך ?