הסדרי נגישות בדניאל סנטר - מרכז תוספות וטיפולי שיער בטכנולוגיות מתקדמות.

דניאל סנטר עושה רבות לקידום הנגישות לשירותיה לאנשים עם מוגבלויות. אנו שואפים לאפשר לכל אדם , לרבות אדם עם מגבלה , לקבל כל שרות רפואי , באופן שוויוני, מכובד, בטיחותי ועצמאי – תוך רגישות חברתית תרבותית. התאמות הנגישות הקיימות והמתבצעות כוללות הנגשה של הסביבה והמבנים והנגשת השירותים השונים כולל אתר האינטרנט. להלן פירוט הסדרי הנגישות בדניאל סנטרעל פי נושאים:
1. נגישות מבנים יש חנייה פרטית לנכים, כמו כן גם מעבר לכסא גלגלים עד אל בית העסק. המקום הינו נגיש. העסק מורשה נגישות לפי סעיף 8 ב בחוק רישו עסקים התשכ”ח 1968

2. נגישות השירות ניתן להנות מכלל השרותים של דניאל סנטר למעט החלקת שיער מהסיבה שיש צורך בחפיפה באמצע הטיפול והעמדות חפיפה נמצאים בקומה שנייה ובכך מגביל את האנשים הנעזרים באמצעות בכסא גלגלים, כמו כן שירות נוסף בשם תוספות שיער ניתן לע שות אך חשוב להגיע עם שיער חפוף בלבד מאותה סיבה שהעמדות חפיפה נמצאים בקומה שנייה ובכך מגביל אנשים הנעזרים באמצעות כסא גלגלים.

3. נגישות אתר האינטרנט אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגול שים. כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להפיק תועלת מתכני אינטרנט נגישים יותר, אנו מאמינים ופועלים למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי מוגבלויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

4. דרכי פניה לבקשות והצעות שיפור בנושאי נגישות על אף מאמצינו להנגיש את הכל, ייתכן וימצאו בעיות נגישות. אם נתקלתם בבעיה או שיש לכם הערה או שאלה, תוכלו לפנות לרכז הנגישות בדניאל סנטר.
שם: חן דניאל
אימייל: hen26598@gmail.com